הדרכה בנושא :

איך להטמיע פיקסל של פייסבוק באתר וויקס

בעולם של היום הרבה דברים סובבים תחת שיווק.  

במיוחד בעולם של בניית אתרים ושיווק אינטרנטי.

אחת השיטות הנפוצות ביותר היא ה רימרקטינג (Remarketng) או בעברית שיווק מחדש

כלומר היכולת "לעקוב" אחרי גולש שביקר באתר ברחבי הרשת אחרי שהוא יצא מהאתר ולהמשיך ולפרסם לו.

הרי ברור שאם הוא ביקר באתר הוא אכן לקוח פוטנציאלי שהביע עניין במוצר או השירות שהאתר מציע.

פייסבוק נותן לבעלי האתרים את האפשרות הזו ע"י הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר וכך כל מי שמבקר באתר "נצבע" ע"י פייסבוק ונכנס לרשימת קהל היעד של העסק בפייסבוק

לאחר מכן כאשר רוצים להעלות קמפיין שיווקי בפייסבוק ניתן לבחור קהל זה כקהל יעד ורק אותם אנשים ש"נצבעו" קודם יראו את הפרסום. 

בכך ניתן לדייק מאד את קהל היעד של הקמפיין ולחסוך משמעותית בעלויות השיווק.

בסרטון הבא ניתן לראות כיצד מטמיעים את הפיקסל של פייסבוק באתר וויקס

הדרכות וויקס נוספות