top of page

בניית חנות אינטרנטית – נקודות נוספות

עודכן: 11 בספט׳ 2020


אחרי שהוצגו תועלות בניית חנות אינטרנטית כאן, והדרך הנכונה לעשות זאת כאן, הגיע הזמן להשלים את התהליך.

הקמה של חנויות אונליין יכולה להתבצע באופן עצמאי או ביחד עם מומחים, כפי שיש אצלנו ב-Best Site . הקמה עצמאית של חנות איכותית תצטרך לעבור דרך אנשי מקצוע נפרדים ושונים (כפי שהוסבר, מדובר גם על ייעוץ שיווקי – שגם אותו אנחנו יכולים לספק לכם, במידת הצורך). במקרה זה, התהליך צפוי להיות ארוך ומתיש, וכולל הרבה סיכונים כגון: נתקים בתקשורת בין היועצים השונים, נפילת מידע ומשימות בין הכסאות. בנוסף, הוא דורש כישורי ניהול פרויקט לכל דבר וענין, בלי ודאות להצלחה.

לעומת זאת, כאשר פונים לחברה מקצועית המתמחה בהקמת חנויות מקוונות – מקבלים את כל המומחים תחת קורת גג אחת. מענה לכל הדרישות: גיבוש הקונספט, ביצוע בניית חנות אינטרנטית תוך השגת פתרונות לכל הצרכים התכנותיים והעיצוביים, הקמת מערכת תשלומים, יצירת תשתית נוחה לתחזוקה, וכמובן מהווה כתובת אמינה לסיוע ותמיכה במהלך ואחרי בניית החנות האינטרנטית.

נקודות נוספות להתייחסות בעת תכנון ובניית חנות באינטרנט:

התייחסות למכשירי הקצה:

באילו מכשירי קצה תרצו שהחנות שלכם תפעל? מחשבים נייחים? ניידים? טלפונים סלולריים? מענה לשאלה חשובה זו מראש יאפשר עיצוב ובניית חנות אינטרנטית מוצלחת ויעילה יותר.

משתמשי החנות:

נכון שחנות מקוונת חייבת להיות ידידותית למשתמש, אך מדובר על שני סוגי משתמשים עיקריים: הראשון, הלקוח המשוטט בחנות, בתקוה שיקנה בה, והשני – בעל העסק המפעיל את החנות. בבניית חנות אינטרנטית חשובה ההקפדה על מערכת איכותית, קלה להפעלה למנהל החנות, לטובת פשטות התפעול השוטף והיומיומי.

עיצוב:

אין להפריז בחשיבות התרומה של עיצוב מוצלח להצלחת החנות האינטרנטית. עיצוב מוצלח הוא גם יפה וגם חכם: משתמש בגרפיקה של המותג כדי לשמור על שפה עיצובית אחידה ולחזק את הסיכוי שיזכרו אותה, אך לא על חשבון הבהירות, הפשטות והנוחות של שימוש באתר. כדי לנוע בין שני קצוות אלו בלי לפספס, נדרש ידע מקצועי ונסיון שאותו אנחנו, ב-Best Site, נוכל לספק לכם על סמך עשרות אתרים וחנויות מקוונות שעיצבנו ובנינו.

Show me the money...

כאשר המטרה מושגת, והלקוח ביקר בחנות, מצא את דרכו ואת מבוקשו ורכש מוצר או יותר, מגיעים לשלב רגיש בתהליך הקניה והוא התשלום. מטבע הדברים, נדרש שימוש במערכת סליקה יעילה, נוחה ואמינה. אנחנו ב-Best Site נוכל לעזור לכם בקבלת ההחלטות לגבי אופני התשלום הרצויים, ובמידת הצורך נוכל להטמיע גם שירות כגון פיי פאל או סולקים ישראליים

קידום בגוגל:

כל המאמץ בבניית חנות מקוונת מוצלחת אינו שווה מאום אם הגולשים לא מודעים לה ומגיעים אליה. כדי לחשוף חנות כנדרש, מומלץ לבצע התאמות כדי לבלוט במנועי החיפוש. הדבר אינו טרוויאלי, ולכן תמיד עדיף לבצע פעילות כזו ע"י מומחה המיומן בכך. זאת על מנת שגוגל יוכל לקרוא טוב יותר את התכנים בחנות כגון תאורי המוצרים השונים ואף תמונות המוצרים, ידע לשייך אותם לתחום העיסוק שלכם ולהביא את הגולשים לאתר שלכם אחרי שהם חיפשו את הביטויים הרצויים.

רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page