top of page

בניית אתר תדמיתי איך ולמה?

עודכן: 25 באוק׳ 2018


בניית אתר תדמיתי


איך אתם בוחרים את הבגד או הנעליים שאתם רוצים לקנות? מביטים בחלון הראווה של החנות ובמידה ויש משהו שמשך לכם את העין אתם נכנסים לחנות, בוחנים, בוחרים וקונים.

שואלים מה הקשר בין בניית אתר תדמית לחלון ראווה בחנות? פשוט מאד. חלון הראווה של העסק שלכם הוא האתר התדמיתי. ברגע שגולשים פוגשים או נתקלים באתר שלכם – אם הוא מספיק מושך ומעניין הם יישארו עוד כמה דקות באתר ואולי אפילו ייכנסו לקטגוריות נוספות וגם יירכשו את השירות או המוצר שאתם מציעים.

כדי שכל התהליך הזה יקרה חשוב מאד לבנות אתר תדמיתי מדויק, מושך ובעל ערך. נשמע לא פשוט? האמת שבניית אתר תדמיתי זו אומנות בפני עצמה, צריך להבין בדיוק מה השלבים וכיצד להוציא אותם אל הפועל.

הפנים של העסק

לא סתם אומרים שאתר תדמיתי הוא הפנים של העסק. תארו לעצמכם "שהפנים" של העסק לא ישדרו אמינות, או מקצועיות. אף אחד הרי לא יפנה לאתר ובטח שלא ישהה בו.

עיצוב הוא חלק גדול מאתר תדמיתי מזמין. וחשוב מאד להשקיע בעיצוב קליט, נעים שמדבר בגובה העיניים אבל! גם שלא יהיה שטחי ורדוד מידי. בנוסף חשוב מאד בשלבי האפיון והתכנון של האתר לקחת בחשבון מה יהיה הכי נוח ונגיש עבור הלקוח הפוטנציאלי ומה אתם רוצים שהוא יעשה כאשר הוא נכנס לאתר. משם יש לתכנן את התרחישים השונים לגלישה באתר. רואים שזה לא פשוט?.

אתר תדמיתי משפיע מאד על אחוזי הפניה של הלקוחות הרלוונטיים ולכן חוץ מעיצוב נכון ומתאים צריך להיות במקום הלקוח ולשאול מה יעניין או יסקרן אותו. אי אפשר להתווכח עם עובדות והכוח ברשת הוא עצום וצריכים להיות ערים לתהליכי מכירה און ליין ולעצב בהתאמה אתר תדמיתי שיהפוך מסטטי לבעל חשיבות שבסופה יעלו המכירות.

למי יתאים אתר תדמיתי?

אתר תדמיתי פונה לרוב לבעלי עסקים. זה יכול להיות עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. ובמילים אחרות כל מי שמעורב בעולם העסקי. בתוך האתר התדמיתי צריכים להיות פרמטרים קבועים וברורים: מידע על בית העסק, המוצרים/ השירותים שהוא מציע, ושפה שיווקית ברורה. כך תדעו שעשיתם את הבחירה הנכונה בבניית אתר תדמיתי.

בניית אתר תדמיתי- פשוט זה לא. ולכן את זה תשאירו לנו , רוצים לבנות אתר תדמיתי מקצועי ואיכותי? אתם מוזמנים ליצור קשר ונשמח לעזור לכם בזה.


רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page