top of page

הדרך הנכונה לבניית חנות אינטרנטית

עודכן: 25 באוק׳ 2018



כעת, כאשר שוכנעת בנחיצות הקמת חנות אינטרנטית (= מקוונת), מה הדרך הנכונה לעשות זאת?

כמו בכל רכיב אחר בעסק, אין ספק שהיא צריכה לשדר רצינות ומקצוענות.

הדבר יקרה אם היא תתוכנן ותוקם באופן מקצועי, בתהליך מדויק וללא פשרות.

השקעה בהקמה נכונה וראויה מוכיחה את עצמה: החנות "מייצרת" מכירות, לקוחות מרוצים, חוזרים, ומפיצים הלאה את הבשורה.

חלק הכרחי בתהליך, המקדים לשלב העיצוב והיישום, הוא אפיון הצרכים והגדרת קהל היעד: מיהם הלקוחות אליהם פונה החנות? מה המאפיינים שלהם? איך להשיג את מטרות החנות המקוונת?

חוץ מהמטרה המובנת מאליה של מכירה, מתווספות מטרות נוספות כמו: הגדלת הסכום הממוצע לרכישה (כלומר, שהלקוח קונה יותר ממה שתכנן מראש), מעבר בין מגוון לשוניות באתר מהסיבות הנכונות (כלומר, לא בגלל בלבול וטעיה אלא בזכות תכנים מענינים וקישורים מותאמים לצרכי הלקוח), חשיפה מיטבית לעסק ולא רק למוצרים ספציפיים בחנות וכיוב'.

אלו שאלות שלפחות חלקן מועלות ונענות בעת הקמת חנות פיזית, או פיתוח מוצרים בעסק, כך שאם בוצע תהליך יסודי ומובנה בשלבים אלו, התשובות אמורות להגיע מאליהן בנקודה זו, ואם לא – זה הזמן המתאים לענות עליהן.

כאשר יש בידך את התשובה לכל השאלות לעיל ואולי לנוספות שצצו במהלך ה"חקירה", וברורה האסטרטגיה של העסק, הגיע השלב לתת להן ביטוי ויישום בחנות האינטרנטית, והעבודה עוברת לשלב המעשי.

פלטפורמת וויקס מספקת את כל הכלים הדרושים על מנת לבנות את חנות החלומות. בזכותם, ניתן לבנות גלריית מוצרים מדהימה, להשתמש בשיטות תשלום שונות, להיכנס ולערוך את הקולקציות, את מלאי המוצרים, לעקוב אחר רשימות מלאי, לנהל מכירות, לערוך אפשרויות משלוח, ועוד.. - וכל זאת הישר מלוח המכשירים (Dashboard) שלכם בוויקס.

בין שאר שירותינו, אנחנו ב-Best Site מספקים שירותי בנית חנות אינטרנטית ברמה הגבוהה ביותר. התועלת בהקמת חנות כזו לא נעצרת בשלב ההקמה, אלא מורגשת בתחזוקה ובניהול החנות. כך שאם תבחרו בנו לעשות זאת, אתגר בניית חנות אינטרנטית יהפוך ממועקה מכבידה ומסובכת לעסק קל ויעיל.

בנוסף, לשימושכם, יצרנו הדרכות אינטרנטיות פשוטות וברורות לפעולות נפוצות הרלוונטיות בתהליך בניית חנות מקוונת או הפעלתה השוטפת, ואתם מוזמנים לצפות בהן.

רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page