top of page

בנית חנות אינטרנטית - מה חשוב לדעת?

עודכן: 11 בספט׳ 2020


בניית חנות מקוונת

האם בעסק שלכם נמכרים מוצרים כלשהם? אם כך, אתם ממש מוזמנים לקרוא אודות בניית חנות מקוונת, בה תוכלו למכור מעל גבי הרשת את המוצרים שלכם. בין אם יש לכם חנות פיזית ובין אם לא, חנות אינטרנטית היא הדרך העכשווית – והעתידית – להגיע ללקוחות, להגדיל מכירות ולקטוף את פירות ההשקעה בשיווק העסק ומוצריו.

יתרונות החנות האינטרנטית רבים וידועים. היתרונות הם דו צדדיים – גם עבור הלקוח, גם עבור בעל העסק. לעתים גם במקביל עבור שניהם בו זמנית.

חלק מיתרונות אלו הם:

  1. חוסר מגבלות מרחק כך שכל לקוח, לא חשוב היכן הוא גר, הוא לקוח פוטנציאלי, מה שגורם מיידית להגדלת החשיפה של העסק, שמיידית הופך לגלובלי.

  2. חסכון של זמן ללקוח לעומת הגעה לחנות פיזית, חיפוש המוצר המתאים לו והמתנה בתור לתשלום.

  3. זמינות מוחלטת: בניגוד לחנות פיזית בה יש שעות פתיחה וחלקים מהיממה ומהשבוע היא סגורה, החנות המקוונת יכולה להיות פעילה ללא הפסקה.

  4. מתן מידע שלם, מפורט ומועיל אודות כל מוצר, בדגש על יתרונותיו וכדאיות הרכישה עבור הלקוח. הדבר נותן מענה של שקיפות ופשטות עבור הצרכן הנבון, שמשתמש במידע זה כבסיס להשוואה בין מוצרים דומים.

  5. מהווה אפיק שיווקי ופרסומי נוסף לשאר האפיקים ומשמש לחיזוק המותג, כלומר: גם אם הלקוח שנכנס אליה לא ירכוש (בנקודת זמן זו) מוצר, הוא יחשף לשפה העיצובית, לערכים ולכלל המרכיבים המגדירים את העסק.

  6. מאפשר איסוף מידע חשוב על לקוחות קיימים וחוזרים, לצורך מתן שירות ממוקד ומתאים ספציפית עבורם.

כעת, כאשר השתכנעתם בנחיצות בניית חנות מקוונת,

מה השלב הבא?

כמו בכל מעשה מוצלח, הסוד הוא בתכנון נכון.

מנקודת מבטו של הלקוח, מדובר על פעולה פשוטה, מהירה ויומיומית של בחירת מוצר ורכישתו במספר לחיצות כפתור. אך מצד בעל העסק, על מנת שתוצאה נכספת זו תקרה, ורצוי בתדירות גבוהה ובאופן חלק ונוח, נדרשת השקעה של מחשבה, ידע ונסיון. כמו שאנחנו, כאן ב- Best Site, יודעים לספק לכם.

עוד לפני היישום של בניית החנות המקוונת עצמה, יש להגדיר את הצרכים והציפיות מהחנות, לבצע אפיון מקדים. כל הצעדים האלו הינם חלק מתהליך ליווי של יועץ עסקי. אתם מוזמנים לפנות אלינו כשאתם מגובשים ו"מבושלים" לגבי כל פרטי החנות המקוונת שלכם, וגם אם אתם רק יודעים שאתם רוצים – וכל השאר עדין נעלם. אנחנו נלווה אתכם מהרגע בו תגיעו, במהלך כל תהליך תכנון ובניית החנות המקוונת, עד לתפקודה השוטף, התקין והמוצלח.

רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page