top of page

היתרונות העיקריים לבניית אתר בוויקס (2)

עודכן: 27 באוק׳ 2022

במאמר זה נסקור יתרונות נוספים בבנית אתר בוויקס

לפני קריאת מאמר זה וצפיה בסרטון מומלץ לקרוא את החלק הראשון על יתרונות בניית אתר בוויקס

התאמה למכשירים ניידים זה לא סוד שכבר מזמן רוב האנשים בעולם גולשים יותר בנייד מאשר בנייח. הסטטיסטיקות מדברות כבר על איזור ה 70% גלישה בנייד. במאמר אחר הסברתי על החשיבות של ההתאמה של האתר לנייד. כל אתרי וויקס מותאמים לנייד בצורה מושלמת. יתרה מזאת הם מותאמים לכל סוגי הניידים בעולם בעת ובעונה אחת. אין שום צורך להתאים אותם פעם אחת לאייפון ופעם אחת לאנדרואיד. מתאימים את האתר פעם אחת והם אוטומטית מותאמים לכל סוגי הניידים שקיימים.

מהירות טעינה בנושא הזה יתכן וחלקכם תהיו מופתעים. רבות דובר וסופר על כך שהאתרי וויקס מאוד איטיים במיוחד בנייד. זה היה פעם נכון אולם זה חלף מהעולם, אתרי וויקס כיום הם סופר מהירים, ואפילו בבדיקות של אתרים אמיתיים שברשת (לא מול איזשהו סימולטור של גוגל או דומה לו) אתרי וויקס יותר מהירים, מאתרי וורדפרס.


SEO

כל נושא ה SEO (Search Engine Optimization - אופטימיזציה למנועי חיפוש) בוויקס הוא מאוד פשוט וידידותי. בנוסף לזה, לוויקס יש כלי יעודי שעוזר להתאים את הגדרות ה SEO עבור גוגל. אותו הכלי עובד באינטגרצי עם Google Search Console ולמעשה מטמיע את מפת האתר באופן אוטומטי בגוגל. גוגל בעצמם הצהירו שוויקס מגישים את האתרים בצורה הטובה ביותר עבורם כדי שגוגל יוכלו להבין את האתר טוב יותר.

כל זה מהווה יתרון עצום כאשר מצד בעל האתר יש ממשק פשוט וידידותי למשתמש שנותן לו את כל מגוון ההגדרות שהוא צריך ומהצד של גוגל יש כלי שיודע להגיש לו את האתר באופן המייטבי.


נגישות לבעלי מוגבלויות

נושא נגישות האתר לבעלי מוגבלויות הינו נושא רגיש שמצריך הבנה של דרישות החוק מצד אחד והבנה מעמיקה של האלמנטים השונים באתר, תפקידם, שיטות העבודה של אתרים, שיטות העבודה של גוגל, והבנה כיצד ניתן לסייע לבעל המוגבלות באופן המיטבי.

לוויקס יש כלי פנימי שעושה גם את העבודה הזאת. למעשה זה כלי שיודע לסרוק את כל האתר, למצוא את כל נקודות הכשל או את הטעויות שאנחנו עשינו, או את הנקודות שלא טיפלנו בהם עד הסוף. לגבי כל אחד ואחד מהפרמטרים שתקני הנגישות דורשים והוא מעביר אותנו שלב אחר שלב ומראה לנו איפה הטעויות איפה צריך לתקן כדי שהאתר יהיה נגיש לבעלי מוגבלויות.

יתרונות נוספים לבניית אתר בוויקס ניתן לראות במאמר הראשון בנושא

רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page