top of page

מה זה בלוג? ומה התועלות שלו באתר?

הבלוג הוא כלי (פלטפורמה) היושב בתוך האתר, בדומה לתוסף או לאפליקציה, והינו מאוד ידידותי לגוגל. הבלוג מאפשר לנו להעלות לאתר תכנים כתובים וסרטונים ובכך לקדם את האתר בגוגל. כאשר אנחנו מעלים את התכנים לבלוג, אנחנו מרוויחים כמה תועלות:

א. מבנה קבוע: כאשר מעלים פוסט חדש לאתר, אין צורך לגעת במבנה הכללי של האתר ובדפים הרגילים שלו. כשרוצים להעלות פוסט חדש, נכנסים לחלק נפרד בתוך האתר, ושם ניתן לעצב לכל פוסט מבנה ועיצוב אחר מבלי לגעת בדפים הרגילים של האתר.

ב.שיפור SEO -קידום אורגני : גוגל רוצה לראות שהאתר שלנו מתעדכן כל הזמן ושעולים אליו תכנים חדשים.

הבלוג הוא כלי המאפשר לנו להעלות לאתר תכנים חדשים באופן קבוע, בדרך קלה, יעילה ופשוטה, אפילו מהנייד.

ג.מעורבות קהילתית: אנחנו יכולים לתת גישה לכותבים שונים לכתוב תכנים אל תוך אותו הבלוג.

בנוסף, אנשים יכולים להגיב לנו לפוסט, אנחנו יכולים לענות להם, ובכך נוכל לייצר מעורבות קהילתית וליצור קהילה שעוקבת אחרינו.



ד.חלוקה לקטגוריות: הבלוג מאפשר לנו לייצר "מחלקות" תוכן שונות. ניתן לקחת את התכנים ולחלק אותם לקטגוריות שונות, כאשר כל פוסט או מאמר יכול להיות שייך לקטגוריה אחת או יותר. נוכל לסדר את הפוסטים בקטגוריות שונות ובכך נאפשר לגולשים להתמצא באתר שלנו בקלות. הבלוג מאפשר לנו להגדיל משמעותית את התכנים שיש לנו באתר. למעשה יצרנו איזשהו חלק משנה בתוך האתר שהולך וגדל עם הזמן .

ה.בבלוג של WIX ניתן להגדיר שבכל פעם שעולה פוסט חדש לבלוג, כל מי שרשום לאתר (SUBSCRIBED) יקבל אוטומטית מייל על כך שעלה פוסט חדש לאתר. וכך למעשה מרוויחים פעמיים. ראשית נוצר ניוזלטר באופן אוטומטי ובנוסף כהרשומים לבלוג נכנסים לקרוא את המאמר נוצרת תנועה אורגנית נוספת לאתר ומשפרת את ביצועי האתר בעיני גוגל.

רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page