top of page

יתרונות אתר בוויקס שנבנה ע"י מומחה



נניח שלמרות המלצותינו, כנראה שעיתותיך בידיך, והחלטת לבנות בעצמך אתר בוויקס: השקעת זמן רב והצלחת, בזכות הידידותיות למשתמש לבנות אתר שנראה יפה ועונה על צרכיך.

  1. כל הכבוד!

  2. לא בטוח שהאתר עונה על צרכיך...

נראות אינה הדבר היחיד לפיו נמדדת הצלחה של אתר. צרכיו של בעל עסק והדרישות שלו מאתר הבית אינן מסתכמות בערך ויזואלי. בעולם של היום, בו הקשר עם הלקוח הוא דרך מסכים מסוגים שונים (מחשב, מכשיר סלולרי ועוד) האתר חייב להגיע לקהל היעד שלו, ולמצות את הזמן שהלקוחות שוהים בו להשגת כל מטרותיו. את כל אלו יודעים להגדיר וליישם מומחים, כמו אלו העוסקים אצלנו בחברה בבניית אתר WIX.

מספר פרמטרים אליהם מתייחס המומחה בעת בניית האתר הם:

  • התאמה של האתר למנועי חיפוש

  • אפיון מבנה האתר כך שיתאים באופן המיטבי הן לגולשים והן למנועי חיפוש

  • יצירת אתר ידידותי ונגיש יותר למשתמש וזאת על ידי בחירת הכלים ורכיבי התוכנה (features) הנכונים והעדכניים ביותר, ותכנון השילוב ביניהם במערכת

  • אינטגרציה עם מערכות כלים ומערכות אחרות בWIX או מחוצה לו באופן מיטבי.

לדוגמא, על מנת ליצור התאמה של האתר למנועי חיפוש מבצע המומחה לבניית אתר בוויקס חקר מילות מפתח מקצועי ואז דואג לשתול אותן באתר, כאשר הגופנים (פונטים) מוגדרים תחת תגיות שגוגל יודע לקרוא.

ההיכרות עם כלים ורכיבי תוכנה חדשים מתאפשרת בזכות ההתעדכנות הקבועה של המומחה ביכולות חדשות של המערכת, ומאפשרת לו לשלב אותם באופן מיטבי ע"מ לענות על הצרכים של הלקוח.

בזכות הבקיאות שלו במה הן היכולות והמגבלות של כל כלי במערכת יודע המומחה מה בדיוק ניתן לעשות ו(לא פחות חשוב מכך)מה לא.

למשל, במידה ויש צורך ביצירת מסלול ידוע מראש של מעבר הלקוח הסופי בתוך האתר, המומחה לבניית אתר WIX יודע לנצל את הכלים השונים הקיימים במערכת בצורה המיטבית על מנת ליצור תהליך אפקטיבי.

אדם שאינו מכיר לעומק מתוך נסיון וידע בניית אתר בוויקס לא ידע לעשות את הדברים הללו כיון שאינו מבין, בודאי לא לעומק, את היכולות של המערכות והכלים השונים, ואת המשמעויות הטכניות שלהם.

לסיכום, מכל הסיבות המפורטות לעיל הפעולה הנכונה והמומלצת היא לתת למומחים של Best Site בעלי הנסיון והידע בבניית אתר בוויקס לבצע זאת עבורכם, ולהגיע לתוצאה הרצויה והמדויקת במינימום מאמץ.

רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page