top of page

בעולם רב תרבותי ועם רמת התקשורת שקיימת בימינו רובנו צורכים תכנים מאתרים שונים ברחבי העולם ולא רק מאתרים מקומיים.

כך קורה גם במדינות אחרות. לכן לא מן הנמנע שאם האתר שלנו ישראלי עדיין יגיעו אליו גולשים ממקומות אחרים בעולם, ומן הסתם הם ירצו לראות את האתר בשפה שלהם

לכן אתרים רב לשוניים הפכו למאוד פופולריים ברשת.

אחד האתגרים העיקריים שעומדים בפנינו בכל אתר הוא עניין ה-SEO  וכאשר מדובר על אתר רב לשוני האתגר מכפיל ומשלש את עצמו כמספר השפות שנוסיף לאתר.

אבל לא די בלתרגם את כל האתר וכל הגדרות ה-SEO, אלא שצריך שגוגל יצליח לקרוא את התוכן וההגדרות באופן היעיל ביותר ע"מ שיוכל לדרג את האתר בשפות השונות שלו.

אחד הפרמטרים שמשפיעים על היכולת של גוגל לקרוא אתרים רב לשוניים הוא מבנה ה URL (URL Structure) של האתר בשפות השונות

בסרטון הבא אני מסביר על נושא האתרים הרב לשוניים בוויקס בכלל, ועל מבנה ה URL באתרים אלו בפרט.

הדרכה בנושא :

אתרים רב לשוניים בוויקס

8 בנוב׳ 2023

bottom of page