top of page

בניית אתר בוויקס – יתרונות המומחה בשלב התחזוקה



כל אתר באשר הוא כמו בית, חנו, או כל עסק אחר מצריך תחזוקה ברמה כזו או אחרת.

גם מבחינת תפעול, WIX נותנת ראש שקט - מאה מליון משתמשים לא טועים!

אחת המשמעויות היא, שעד כמה שכל אחד מאתנו הוא יחיד ומיוחד, בכמויות כאלו סביר להניח שבכל בעיה שתהיה לנו – מישהו נתקל כבר קודם, ומצא לה פתרון. וכשיש מומחה שכבר מטפל שנים ארוכות בכמות גדולה מאד של אתרים שונים ומגוונים, הוא יגיע לפתרון הזה הרבה יותר מהר מכל משתמש אחר, שמנהל את האתר הפרטי שלו בעצמו.

וויקס מספקת שירות תמיכה לסיוע בכל מקרה של תקלה או בעיה (אל תקלו בכך ראש, הדבר לא מובן מאליו: קיימת פלטפורמות פופולריות אחרות בהן אין שום שירות תמיכה, ועל הלקוח לחפש אחרי עזרה ברחבי הרשת, בלי שום טיב לאיכותה). לקוח בעל אתר ב WIX יכול לפנות לשירות הלקוחות ישירות.

כאשר מתבצעת פניה לשירות על ידי Best Site המענה שניתן ע"י וויקס הוא מהיר משמעותית, כיון שמדובר בלקוח "כבד", המייצג לקוחות רבים, ולכן מקבל מוויקס שירות VIP, כלומר: הבעיה שלכם תטופל מהר במיוחד בזכות Best Site.

באופן שוטף ותקין, כל פלטפורמה מבצעת מדי פעם עדכוני תוכנה. בפלטפורמות אחרות, שאינן WIX, כדי לבצע עדכון תוכנה יש צורך במנהל אתר מיומן בכך. הוא יבדוק שכל התוספים מעודכנים (זאת בתנאי שהותקנו כנדרש, עודכנו בכל הפעמים הקודמות כראוי, ואלו דברים שקשה מאד לודא אם בנה אותם מישהו אחר), אחרת מסתכנים בכך שהתוסף לא יעבוד ויגרום לשיבוש בעבודה התקינה של האתר. לעומת זאת, ב WIX כל העדכונים (כולל התוספים) מבוצעים אוטומטית, באופן שקוף למשתמש. בתכל'ס זה אומר שבכל רגע נתון בלי שום פעילות שעל הלקוח לבצע או ליזום האתר שלו הכי מעודכן, מתפקד כשורה בלי חשש.

אך לדרוך במקום זה לא מספיק, כולם רוצים להיות בראש המחנה, חוד החנית של האתרים. למי יש זמן או ידע לעסוק בכך? WIX מתחדשת ללא הפסק, הן פונקציונלית והן עיצובית. הלקוח לא צריך לעקוב, הרי אין דרך שבה יוכל להכיר כל פעם את המגוון הגדל והולך של האופציות. Best Site מתעדכנים במקומו, ובמידת הצורך אם יש תוסף או חידוש מתאים לשדרוג ושיפור האתר, הוא מיושם בלי שהלקוח יידרש למאמץ כלשהו. אפשר לגמרי לומר, ש Best Site הן העינים של הלקוח ב WIX – נותנות לו שקט נפשי תוך וידוא שאינו "נרדם בשמירה".

יש לנו מגוון חבילות להקמה ותחזוקה של אתרים ב WIX, מוזמנים ליצור קשר ונשמח להציע לכם את החבילה המתאימה לכם ביותר.

רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page