top of page

בניית אתר בוויקס – יתרונות המומחה בשלב ההקמה



כאשר לקוח מבקש שיבנו עבורו אתר, למה להפחיד אותו במלים כמו "פלטפורמה"? לא בשביל זה בדיוק הוא לקח מומחה? מצדו שיכתבו אותו בכתב חרטומים על קירות מערה, העיקר שיעבוד!

אז זה לא בדיוק כך... הרי כדי שלמשתמשים (גם בעל העסק וגם הגולשים באתר שלו) תהיה חויה נעימה, זורמת ונוחה, מאד משנה מה התשתית עליה נבנה האתר, ומידת המקצועיות בבניית האתר.

שיטת בניית האתרים בווייקס מתבססת על שימוש בתבניות (הצעות לעיצוב) קיימות, ובבחירה מתוך כמות עצומה של אפשרויות. הבחירה המושכלת והשילובים בין אופציות שונות מתבססת על נסיון והיכרות, וכאלו לנו ב-Best-Site יש בשפע.

השימוש בתבניות קיימות בבניית האתר מקצר את תהליכי התכנות, ההקמה והעיצוב, היות והפעולה העיקרית היא הצורך לבחור היטב ולשלב בחוכמה, ולא לבנות מאפס.

כשאדם מהיישוב נחשף לכל האפשרויות בבואו לבנות אתר בוויקס, הוא מוצף ומתבלבל. כשמומחה עושה זאת, הוא כבר יודע מה הוא מחפש, היכן לחפש ואיך למצוא את הפתרון האופטימלי, מנסיון ומתעיה עם לקוחות אחרים.

יתרון נוסף לשיטת בניית האתרים בוויקס היא שלא צריך לדמיין: עוד בטרם בניית האתר הספציפי עבורו יוכל הלקוח לקבל המחשה כיצד הוא יראה, וזאת מהסתכלות באתרים דומים המבוססים על התבנית העיצובית שנבחרה לבניית האתר שלו.

קיימת אופציה להקמת אתר מהיר ויעיל במיוחד, וזאת בהתבסס על אתרים של לקוחות אחרים של Best Site: מתוך הנחה שללקוחות מאותו תחום יהיו צרכים דומים מבחינת מבנה ותכולת אתר, הלקוח יכול לבחור מבין האתרים שכבר הוקמו על ידי החברה, לבחור באותו מבנה, להעתיק את הסכמה, ועם השכפול כבר יהיה לו אתר פועל, כאשר במידת הצורך מזינים בתכנים רלוונטיים, מבצעים שינויים ודיוקים כדי "לתפור" אותו בדיוק למידות העסק הספציפי, אך הבסיס שהוא עיקר האתר כבר קיים ומתפקד בהצלחה, בקלות ובמהירות.

בנוסף, בזמן הקמת האתר מקבל הלקוח לינק זמני, ובעזרת אופציה בשם Get Feedback הוא יכול להעיר על גבי המסך מה השינויים בהם הוא חפץ, באופן ברור וקל ליישום מיידי על ידי בונה האתר.

רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page