top of page

עסק דיגיטלי - מה חשוב לדעת?

עודכן: 26 באפר׳ 2022

זה הזמן יותר מתמיד לפתח עסק דיגיטלי. מה חשוב לדעת לפני שמתחילים ?

1. קודם כל צריך לזכור שגם עסק דיגיטלי הוא עסק. במקרה הטוב זה עסק "אח" לעסק הקיים, לעיתים הוא ממש שונה, למשל בקהל היעד שלו. פתאום אפשר לפנות למרחב גיאוגרפי חדש ואולי לדייק קהל שבמרחב המצומצם לא משתלם לשווק לו.

2. איך מתחילים ?

מהסוף. לחשוב על האדם שבסוף ירכוש את המוצר/ השירות. מה יקבל, איך יקבל את זה ומה הממשק שלך כבעל עסק איתו. האם אתה רוצה להמשיך איתו בקשר של תמיכה, מתן סיוע בהטמעת הידע או שמכרת לו "נעליים" ואין צורך לשמור על קשר.

אם יש צורך בקשר, לתכנן מראש באיזה דרך. הווטסאפ מאד פופולרי אבל דורש רמת מעורבות גבוהה והרבה מידע הולך לאיבוד כי הכל זז כל הזמן. אולי מקום שבו המידע ישמר כמו קבוצת פייסבוק או פורום יותר מתאים.

שאלות כאלה ואחרות כדאי לשאול מראש, מומלץ לשתף לקוחות פוטנציאליים בהתלבטות ולתת מענה שניתן אחר כך למחזר אותו, הרי זה כל הרעיון במוצר דיגיטלי, השקעה ראשונית גדולה ואחר כך שירוץ לפחות על חצי אוטומט לא?

3. להיזהר מעודף מידע או מידע כוללני. בזבוז משאבים ותסכול רב הוא בא ממידע חינמי וכוללני שנמצא ברשת בהמוניו בימים אלה. אפשר לקבל ממנו השראה אך ליישם זה זה "טריקי". כל אחד מכיר את העסק שלו אבל לא תמיד יודע להבחין אם העצה הכוללנית שניתנת מתאימה לו ואיך לעשות התאמות.

4. הבסיס לשיווק מוצר דיגיטלי נעוץ ברשימת תפוצה איכותית ומורחבת ו/או במשאבים לפרסום ממומן. רוב העסקים הקטנים לא משופעים בזה או בזה ולכן לוקח זמן להגיע לתוצאות בתחום. גם כאן, כמו בכל עסק חדש נדרשת סבלנות והתמדה. בדרך צריך כל הזמן לדייק את המוצר ואת השיווק - להקשיב ללקוחות / קולגות ולהשתפר.

5. ולבסוף - לא לוותר על הפוטנציאל הדיגיטלי!!!

העת הזאת לימדה את כולנו כמה חשוב לבסס את העסק בכמה כיוונים.

לא יודעים איך להתחיל? קחו עזרה מקצועית! יועץ מומחה בתחום יעזור להתניע בכיוון הנכון, ועם יותר כלים ובטחון תוכלו לפתח את הענף הזה ביעילות ועם פחות טעויות... וכאן דווקא המדינה עוזרת לא מעט 🙂

בהצלחה !!!


איך אנחנו יכולים לעזור לך ? אפשר לקרוא כאן ... רוצים להתקדם ? השאירו פרטים


רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page