top of page

מה באמת הוא (הלקוח) רוצה?



כמה מילים על שיחה מכירתית.

ברור לכולם היום שזה המפתח להצלחה, להתקדמות, להתפתחות ולהזרמת כסף.

ומהי באמת המהות של המכירה? הבסיס טמון בהקשבה.

האם השני באמת מקשיב? האם הוא מכיל את כל העומק והרצון הטוב שלך? לצערי נדיר שהתשובה חיובית.

ולמה? כי הוא עסוק בעצמו. רק בו. במחשבות כמו "מה זה נוגע אליי? " "למה אני מבזבז את זמני לשמוע את ההגיגים האלה אם אין לי בהם צורך עכשיו?" בקיצור , אין טעם לספר ללקוח סיפורים עליכם ! רק עליו ! על איך זה קשור אליו. אחרת הוא פשוט ימשיך הלאה לחפש מישהו שיספר לו. עליו.

רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page