top of page

וויקס או וורדפרס - תמחור והתחייבות להמשך



כמות הכסף המושקע בהקמת אתר אינטרנט הוא חשוב ולפעמים אפילו עיקרי בבחירת הפלטפורמה, וזה יכול להשתנות במידה רבה, אם בוחרים ב- WIX או וורדפרס. WIX מציעה 5 תוכניות פרימיום בסיסיות המיועדות לאתרי תדמית וחנויות ותוכנית אחת בחינם. כאשר כל תכנית מקנה לאתר יכולות ותכונות שונות. עלויות התכניות השונות נעות בין $4 ל $16 לחודש (בתשלום שנתי)

עם וורדפרס, יש צורך בשירותי אירוח חיצוני אשר יעלה כ 7 $ לחודש ($ 84 לשנה). יתר על כן, סביר להניח שיהיה צורך גם ברכישת תבנית היות ווודפרס לא מגיע עם תבניות אטרקטיביות בחינם

תבנית וורדפרס עולה כ $30 - $80 לתבנית בתלות באיכות המפתח של התבנית (כלל אצבע הוא, ככל שהמחיר גבוה יותר, כך המפתח והתבנית אמינים יותר).

אם רוצים להוסיף פונקציונליות נוספת לאתר WordPress (כגון מצגות מפוארים, יישומונים, וכו '), אפשר להתקין כמה תוספים בחינם או בתשלום אשר עשויים לעלות סביב $15 - $50 לכל תוסף, שוב בהתאם למוניטין של המפתח.

כמו כן, יש לרכוש שם מתחם (דומיין) מותאם אישית כאשר משתמשים בוורדפרס, אשר יעלה $10 - $12 בשנה.

אז ההשקעה הראשונית עבור אתר וורדפרס יכול לנוע בין $140 - $200 ומעלה, תלוי כמה תוספים בתשלום מוסיפים לאתר אם בכלל.

בנוסף יש לקחת בחשבון את עלות השכר של המפתח שיכול לנוע בין אלפי לעשרות אלפי שקלים בתלות במורכבות האתר.

בעיה נוספת אשר אינה ניתנת לביטול היא נושא התחזוקה השוטפת ופתרון בעיות אם יש באתר. כאמור כאשר משתמשים בוורדפרס ניתן למצוא המון מידע ברשת אך במקרים רבים המידע אינו מעודכן או אמינותו מוטלת בספק. מקרים כאלו מצריכים את שירותיו של מתכנת מומחה שיגבה לכל הפחות כמה מאות שקלים לשעה ובמקרים מסוימים אף יתקשה לפתור בעיות באתר שהוא לא בנה בעצמו.

אז בסופו של דבר, בחירת WIX או וורדפרס היא החלטה אישית מאוד. אם אתם כבעלי עסקים מעדיפים להשקיע את הזמן שלכם בפיתוח ושיווק העסק או בדברים חשובים יותר מאשר להתעסק עם בניה ותחזוקת האתר, WIX הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page