top of page

הקמת חנות אינטרנטית – יתרונות השימוש במומחה

עודכן: 25 באוק׳ 2018



למרות שפלטפורמת וויקס מאפשרת בנייה עצמאית של אתרים וחנויות מקוונות גם למשתמש הפשוט, שאין לו רקע בתכנות ו/או עיצוב אתרים, יש יתרונות רבים לביצוע בניית חנות באינטרנט על ידי מומחה.

לפני יישום וביצוע הקמת החנות עצמה, הצעד המקדים הוא אפיון החנות, שלב הכרחי וחשוב מאין כמוהו.

המטרה היא שהחנות הוירטואלית על כלל מרכיביה (מחלקות, דפי מוצרים וכד') תתפקד, למעשה, כמו איש מכירות בחנות רגילה.

ייעודה הוא להביא את הלקוח אל המוצר המתאים לו ביותר בזמן הקצר ביותר, בנוחות ובנעימות. זאת תוך כדי הצגת מירב המידע הנדרש ומתן מענה לשאלות של הקונה, מה שיעזור להסיר התנגדויות וחששות אפשריים מצדו.

כאשר האתר נבנה ע"י מומחה הוא יודע לשלב בין הצרכים של העסק כפי שהוגדרו באסטרטגיה שלו, ובין היכולת ליישם אותם בקלות ובפשטות הן בהקמה ואין בתחזוקה, וזאת על בסיס היכרותו היסודית עם מגוון התכונות (פיצ'רים) שניתן ליישם במערכת וויקס.

ההיכרות אינה מסתכמת רק בצד התכנותי, אלא גם ברמת העיצוב, כאשר המומחה, המכיר את המגוון העצום של אפשרויות העיצוב שמספקת וויקס, ידע לבחור את המתאימה ביותר לחנות הספציפית, שתשדר מקצועיות ותיצור עיצוב שידבר אל הרגש של הקונים באופן המיטבי והאפקטיבי.

לאחר בניית השלד של החנות (חלוקה למחלקות, תכנון ועיצוב דף מוצר, עגלת קניות, דף תודה) מתחיל השלב של העלאת המוצרים לחנות וסידורם ע"ג "המדפים".

גם כאן המומחה יעשה את העבודה בצורה מהירה ויעילה יותר וידע לסדר את המוצרים באופן האופטימלי, שיצור חווית קניה חיובית אצל הלקוח. כזו שגם תגרום לו לקנות וגם תעשה לו חשק לחזור לחנות זו שוב ושוב, ולהמליץ עליה למכריו.

אנו ב Best Site מומחים בתחום בניית אתרים בוויקס ובחנויות אינטרנטיות בפרט.

נשמח לעזור גם לך להקים את החנות שלך ברשת

רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page