top of page

האם צריך מערכת דיוור בכלל?

עודכן: 11 בספט׳ 2020

כמה מילים על דפי נחיתה / מכירה.

בטח יש לך כאלה ואם לא אז בטח שמעת ואם לא אז בטח השתמשת בכזה אם ידעת ואם לא... זו דרך מאד יעילה להסביר ולשווק/ למכור מוצר או שירות ממוקד. אבל לא על זה באתי לדבר. אני רוצה לשבור מיתוס. אפילו ללכת נגד הזרם. יש מערכות דיוור בשוק שיודעות לבנות דפי נחיתה בתוך תבניות. הן טובות יעילות ונחמדות , מוגבלות קצת בעיצוב אבל ניחא. כל המנטורים משתמשים בכאלה ומשווקים אותן (תמורת תגמול הולם אל דאגה) כמו לחמניות או כמוצר יסוד שכל עסק צריך. רק שלהם יש להם רשימות תפוצה של אלפים או יותר עם עשרות מוצרים מגוונים ועשרות מיילים אוטומטיים שמשוגרים לכל עבר.

❓האם באמת העסק שלך צריך מערכת כל כך מתוחכמת שתנהל את הקליניקה או תשווק סדנה כשבקושי יש לך כסף לממן כדי לפרסם כמו שצריך? ❓האם יש לך זמן או רצון להקים מערכת של מיילים אוטומטיים מתוחכמת שתשגר כל יומיים מיילים שיווקיים נוספים? ❓האם ההוצאה של מאות/אלפי ש"ח בשנה על מערכת כזאת זה הדבר הכי טוב עבורך?

אם לא - אז חשוב לדעת שיש עוד שיטה שעובדת נפלא! ויש לה יתרונות נהדרים: ✅דפי הנחיתה מאד יפים (הרבה יותר יפים, כי העיצוב חופשי ולא תבניתי) ואינם מוגבלים ✅דף הנחיתה הוא חלק אינטגרלי בתוך האתר שלך, שמביא את אותם לידים ✅יש ללקוח הפוטנציאלי הזדמנות להכיר עוד "חלקים" ממך, הוא כבר באתר... ✅לידים שנשמרים במערכת ניהול פנימית ומסווגים לפי טופס הרישום (בדיוק כמו מערכת דיוור) ✅כל העולם הדיגיטלי שלך נמצא באותה סביבה, תחת אותה סיסמא ופעם אחת למדת - את מנהלת הכל לבד ✅ללא תשלום נוסף על מערכת נוספת, על בסיס התשלום הרגיל לאתר ! ✅והבונוס הגדול - את מביאה תנועה לאתר שלך (לא לאתר של מערכת הדיוור) ומקדם אותך אורגנית בגוגל, באותה נשימה.

נשמע מעניין? רוצה לדעת אם זה מתאים גם לך? צרו קשר מצרפת כאן דוגמא לדף מוכר שעובד ועל הדרך מפרגנת ללקוחה מקסימה באהבה <3



רוצים להשאר מעודכנים? 
השאירו פרטים והיו הראשונים לקבל הדרכות וטיפים לבניית אתר ב WIX

תודה על הרשמתך

bottom of page