WIX היא פלטפורמה שזכתה לפרסום רב עקב היכולת לבצע בה בניית אתרים ללא כל צורך בשום תשלום. זהו פתרון מצוין למקרה שרוצים אתר לשימוש פרטי. במאמרים קודמים הוצגו היתרונות בהשקעת הסכום הנדרש ליצירת אתר (עסקי, תדמיתי, שיווקי) על ידי מומחה.
גם כשהאתר כבר קיים, בין אם נכתב עצמאית או בתשלום, יש אפשרות לצמצם את עלויותיו למינימום ההכרחי (תשלום עלויות אחסון בלבד). הדבר ישים, והתוצאה היא אתר מתפקד. עם זאת, WIX מציעה מגוון אפשרויות להגברת יכולות האתר ושיפורו הכרוכות בתשלום, ושווה לבחון כל אחת מההצעות על מנת לקבל החלטה שתמקסם את התועלת מהכסף המושקע.
אנחנו ב Best Site מציגים לכל לקוח עבורו ביצענו בניית אתר בוויקס או שאנחנו מנהלים עבורו את האתר (דרך אחת מחבילות התמיכה שלנו) את האפשרויות המתאימות לו לשדרוג האתר בהשקעה כספית כלשהי, שתמורתה, כמובן, צפויה להשתלם לו.
להלן מספר דוגמאות:
שם האתר = דומיין: הכתובת אותה מקלידים על מנת להגיע לאתר באינטרנט. ברירת המחדל הניתנת במקרה של בניית אתר ב-WIX ללא עלות היא שימוש בשם אתר הכולל סיומת של WIX. ההמלצה העסקית היא להשקיע ברכישת דומיין שיציג את שם העסק כך שגם יקל על הגעה אינטואיטיבית אליו, ובעיקר ישדר רצינות של עסק ולא של חלטורה.
סוג האתר: לכל סוג אתר יש יכולות בסיסיות הכרחיות שבלעדיהן לא יוכל לתפקד. למשל, אתר שמתבצעות דרכו עסקאות ונדרשת גביה, כגון: מסעדה/צימר/חנות וכו', חייב בכל מקרה שדרוג כדי שיוכל לבצע הזמנות, סליקה וכו' – יכולות שאינן קיימות באופציה החינמית.
היקפי הפעילות באתר: במידה ומדובר באתר "כבד", כלומר: עם הרבה תמונות או תעבורה גבוהה, יש לבחור עבורו חבילה ייעודית הנותנת מענה לצרכים אלו, שאינם מכוסים בחבילה החינמית.
הופעת פרסומות: WIX מציגה באתריה פרסומות שונות, עליהן אין לבעל האתר שליטה. במידה והוא מעונין באתר נקי מפרסומות, צריך לשלם על כך.
כדי לעשות סדר בין כל האפשרויות, העלויות ובעיקר הכדאיות וההתאמה נדרש נסיון וידע שלנו, ב-Best Site יש שפע ממנו, ואתם מוזמנים לפנות ולגלות מה השילוב האופטימלי עבור האתר שלכם.
댓글