מה זה בכלל דף נחיתה?
דך נחיתה כשמו כן הוא (landing page), משמש כ"קרקע יציבה" אליה מגיעים הלקוחות הפוטנציאליים שלך.
הלקוחות מגיעים באמצעות קישור מכל מיני מקורות בפלטפורמות שונות ברשת (וואטסאפ, מייל, רשתות חברתיות, קידום בגוגל ועוד), והם מגיעים לדף מידע מאוד ממוקד ומדויק:
הדף מרכז עבורם אינפורמציה למוצר/שירות מאוד ספציפי, ללא תפריט ומעברים בין דפים כמו שקיימים באתרים. כשאין ללקוח תפריט להתבלבל מולו, הוא נשאר ממוקד במטרה לשמה הוא "נחת" בדף.
הדף מנוסח ופונה לקהל מאוד מדויק וממוקד, וכך השפה (גם בצבעים וגם בכתיבה) וההצעה בדף הנחיתה תהיה מאוד עניינית וקולעת.
ככל שההצעה תהיה יותר עניינית ויותר "נאכיל בכפית" את הלקוחות, כך נוכל יותר בקלות להניע אותם לפעולה. גם הפעולה עצמה תהיה מאוד ממוקדת וישירה, כשמאוד ברור ללקוחות מה הם צריכים לעשות על-מנת ליהנות מהמוצר/השירות שמוצע להם – להשאיר פרטים, להירשם לסדנא, לבצע הזמנת רכישה ועוד.
איפה לאחסן את דפי הנחיתה?
שאלה טובה ויש לה 2 תשובות אפשריות:
1. עיצוב ואחסון במערכת דפי נחיתה – פשוט לרכז את הכל במקום אחד.
2. אחסון כדפים נסתרים באתר (במידה ויש לכם אתר) – שמירה של הדפים כדפים נסתרים כך שהם לא מופיעים בתפריט הראשי שלו, אבל כן ניתן להגיע אליהם באמצעות קישור ישיר.
ההמלצה שלנו היא, חד-משמעית, לאחסן את הדפים באתר, במידה ויש לכם אתר כמובן (ואם אין לכם, עכשיו זה בדיוק הזמן לדאוג לאחד כזה J)
כאשר אתם מאחסנים את דפי הנחיתה בתוך האתר שלכם, אתם מרוויחים בכמה אופנים:
בראש ובראשונה – דף נחיתה בתוך האתר מביא לכם תנועה לאתר! תנועה אורגנית שמקדמת את האתר והעסק שלכם ב-google ומקדמת את הלקוחות לשוטט בין דפי האתר השונים, לאחר שכבר "נחתו" לתוכו.
העיצוב של דף הנחיתה יהיה זהה לשפה העיצובית של האתר, וזה הבסיס בבניית השפה המיתוגית שלכם.
בעלות אישית על דפי הנחיתה, כך שהם נמצאים באתר שהוא נכס דיגיטלי שלכם, ולא חלק ממערכת חיצונית שאין לכם שליטה עליה.
כשהבעלות היא שלכם, כך גם לדף הנחיתה יש אינטגרציה מלאה עם כל הממשקים שלכם באתר – סליקה, רישום לניוזלטר, יצירת קשר וכיו"ב.
אז הבנתם איך ואיפה "לנחות"?...
אם עדיין חסר לכם מידע, צוות BestSite פה כדי לכוון אתכם למסלול הנחיתה.
Comments