לפני כשנתיים הגיעה אלינו בקשה לעזרה טכנית בהקמת חנות חדשה בשם MyRun.
עזרנו בשמחה, האתר תפקד כרצוי, ודרכינו נפרדו.
לא מזמן חזר בעל החנות בבקשת עזרה אחרת: משום מה, התמעטו המכירות, וצריך לשנות את האתר כדי שימכור!
כיון שראיה עסקית, שיווקית ומיתוגית הם חלק בלתי נפרד מתהליך בניית כל אתר אצלנו, השלבים היו ברורים: ניתחנו את השוק הרלוונטי, זיהינו את השינויים הנדרשים לאתר, ויישמנו אותם.
התוצאה: אתר משודרג, מודרני, מעודכן הן מבחינת העיצוב והן מבחינת ההגדרות לגוגל, תוך שימוש בחדשנות שוויקס מביאה לאפליקצית החנות.
עושה את העבודה – ובגדול. מתאים לסביבת השוק שלו מכל הבחינות.
רוצים לראות מה יצא? למקומות – היכון –MyRuuuuuuuuuuuun!
Commentaires