אם פעמים רבות לשבת מול המקלדת ולחפש מה לכתוב זה מאד מאתגר אותך, יש לי חדשות מצויינות עבורך :
אין צורך להמציא את עצמך מחדש בכל פעם! בסה"כ יש למצוא. הכל כבר הומצא ונמצא גלוי יותר או חבוי, אבל סביבך.
למעשה, כשיצרת את המוצר או השירות שלך, ידעת מה מוביל אותך לשם, הרי ענית על צורך מסויים, הגית תועלת שאתה ואחרים יכולים קבל ממנו, ראית את הפוטנציאל שלו כלומר שיש לו ביקוש. כל שנותר הוא לתמלל. למצוא את המילים הנכונות לבטא זאת.
שוב ושוב במילים אחרות בלווי ויזואל שונה.
וכדי לזהות מתחת לערמת השחת את הערך הגלום במוצר או בשירות שלך - להלן מספר שאלות שיעזרו לך :
מהו היתרון הגלום במוצר/שירות שלך?
איזו תועלת אמיתית תצמח ללקוח משימוש בשירות/מוצר שלך?
מהם הדברים הטובים שיקרו ללקוח בעקבות שימוש במוצר/שירות שלך?
ועצה אחרונה שתסייע לך לכתוב את ערך המוצר/שירות שלך:
כתיבה חופשית, זורמת, לא כזאת שמתעכבת ומחפשת מילים שיווקיות, מוכרות, משכנעות, פרסומיות וכדומה. אין יותר אוטנטי ומוכר כמו המילים שלך, כמו שהיית מוכר לאדם שיושב מולך. עם הנסיון והכתיבה, אפשר ליצור תבניות מתוחכמות יותר עם ערך.
בשלב הראשון , חשובה ההתנסות האוטנטיות וההתמדה. להיות על הבמה.
Komentar