דני נבון

וויקס או וורדפרס - תחזוקה שוטפת

בהיבט של תחזוקת האתר, וורדפרס תמיד מעדכנת את הפלטפורמה שלה כדי לשפר את האבטחה ולתקן באגים. כאשר זה קורה (כמה פעמים בשנה), גם בעל האתר צריך לבצע עדכוני גרסאות על האתר

האתגר רלוונטי יותר בעת שימוש בעיצוב מותאם אישית ו / או באמצעות מספר יישומי פלאגין שונים. חלק גדול ממפתחי התוספים מעדכנים את התוסף שלהם במקביל לעדכוים של וורדפרס, אבל לא כולם עודים זאת.

אם הנתבנית והתוספים שבהם נעשה שימוש אינם מעודכנים על-ידי מפתח וורדפרס, עלולים להיווצר התנגשויות ובכך ביצועי האתר יפגעו

בדו"ח של סקורי (שהוזכר קודם), הם הדגישו כי למרות שרוב האתרים שנפרצו נבנו באמצעות וורדפרס, אין זה אומר שכל אתרי וורדפרס נידונים לפריצה. הסיבה העיקרית לפריצת האתרים היה קשור לתצורה והתחזוקה הכוללת של מנהלי האתרים ומנהלי האכסון שלהם

בעוד וורדפרס היא פלטפורמה טובה בניית אתרים, יש צורך במעקב וניטור מתמיד, אחרת האתר עלול להיות פגיע למתקפות. לכן יש לקחת אחריות על הנושא או לשלם למישו שיעשה זאת בעלות נוספת כמובן.

יתר על כן, כאשר וורדפרס מעדכנת את הפלטפורמה שלה, על מנהל האתר לעדכן את הגרסאות בהקדם האפשרי היות וגרסאות מיושנות של וורדפרס עשויות להיות פרוצות למפגעי אבטחה. יש לזכור שכאשר אתה מעדכנים את הגירסה של וורדפרס, הדבר עלול להתנגש עם שאר הכלים / התכונות הקיימים באתר.

עם WIX, כל העדכונים מתבצעים על ידי הצוות הטכני שלהם ומוטמעים באופן אוטומטי באתר – אין צורך להרים אצבע ע"מ לבצע את העדכונים ולרוב בעל האתר אפילו לא מודע שבוצעו עדכונים באתר שלו. זה יתרון עצום במיוחד עבור אנשים ללא ידע טכני.

סיכום

וורדפרס דורשת לא מעט עבודה תחזוקה כדי לשמור על האתר במצב עדכני. אם לא מעדכנים את העיצוב או את התוספים מסתכנים בביצועים פחות טובים שלהאתר ובמקרי קיצון אפילו בקריסתו

עם WIX, החברה מנהלת את כל העדכונים כך שאין צורך בכל פעולה נוספת. זהו יתרון עצום במיוחד לעסקים קטנים עם משאבי כ"א מצומצמים.

#וויקס #בנייתאתרבוויקס #הדרכהלוויקס #הקמתאתר #אתר #WIX #לבנותאתר #בלוגשלוויקס #חנותוויקס #תמיכהטכניתוויקס

    40